Mitől lesz jó manapság egy bistro?
Temérdek kérdés fogalmazódhat meg akár benned is, akár vendégként lépsz be egy vendéglátóhely falai közé, akár profi szakemberként, aki már jártas a gasztronómia világában.
A mai világban nehéz tökéleteset és maradandót alkotni, bármiről is legyen szó, hiszen folyamatosan elvárásoknak, vendég igényeknek és külső nyomásoknak kell megfelelni.
Azonban semmi sem lehetetlen!
Tudod mi az, amitől egy étterem lenyűgözőt és a vendégnek is tetszőt tud alkotni?
Nem a tökéletesre vasalt szalvéta a lényeg, sokkal inkább az érték!
Az érték, amelyet egy vendéglátóhely képvisel és közvetít a vendégei számára.
A következőkben arról fogunk beszélni, hogy miért fontos az értékteremtés az éttermekben.
Tarts velünk, hogyha Te is szomjazol erre az izgalmas tudásra!
A Hoppá! Bistro legfőbb alapértékei
- Minőségi vendéglátásra való törekvés mindenek előtt
- Minőségi konyha, megfelelően felszerelt eszközökkel és profi szakmai csapattal a hátunk mögött
- Lokális alapanyagok használata az ételek elkészítésekor
- Évszaknak megfelelő menü, folyamatosan megújuló séf ajánlat
- A szezonalitás garanciája a megkérdőjelezhetetlen alapanyagoknak és a beszállítóknak köszönhetően
- Minőségi, elismert külföldi és magyar ital kínálat széles választéka
- Kávéink a legfinomabb és elismertebb kávé ültetvényekről származnak
- Amit a vendéglátásról és a gasztronómiáról gondolunk, azt jelenítjük meg a vendég elé tálalt fogásokon is
- Ismerős, kedvelt hazai ízeket készítünk, magas szintre emelve
A sikeres vállalkozás értéket teremt!
Ez bizony így van, már időtlen idők óta, éppen ezért most nézzük meg, hogy kik számára és miért olyan fontos az értékteremtés folyamata.
- A vásárlók számára, akik megvásárolják a terméket és a szolgáltatást
- A munkavállalók számára, akik képességei elengedhetetlenek a vállalkozás sikeres működéséhez
- A tulajdonosok számára, akik megálmodták mindezt és tőkét adtak hozzá
- A külső partnerek számára (beszállítók, állam)
Kérdések, amelyeket a vásárlói értékteremtés során érdemes feltenni magunknak!
„Csak egy valós meghatározása lehet az üzleti céljaidnak: „alkosd meg” a vevődet! Mert egyedül a vevő az, aki azon keresztül, hogy hajlandó fizetni a termékért vagy szolgáltatásért, konvertálja a gazdasági erőforrásokat értékké, a dolgokat jószágokká. Amit a vevő a vétel tárgyának gondol, amiért pénzt ad és értéknek tekint, az határozza meg az üzlet lényegét, a terméket és a sikert.”
(Peter Drucker/ The Practice of Management, 1954)
A legfontosabb kérdések:
1. Mi az, amit értéknek tekint a vásárló?
2. Hogyan tudjuk realizálni az értéket?
3. Mikor realizálhatjuk?
4. Ki felelős a realizálásért?
Ezért fontos a vendég véleménye
Mindig a vendégek szabják meg egy ország éttermi színvonalát, ha a jelenlétükkel támogatják, az működni fog, amit pedig nem látogatnak, azt csak nagy nehézségekkel lehet életben tartani. Persze ez egy nagyon bonyolult kérdés, hiszen az adott ország gazdasági helyzete, a lakosságának szocializációja is nagyon erősen befolyásolja az éttermi kultúrát.
Ha a gasztronómiai nagyhatalmakat nézzük, például a franciákat, az olaszokat és a spanyolokat, azt láthatjuk, hogy nagyon virágzó az éttermi kultúrájuk, mert az emberek a pénztárcájukhoz mérten napi szinten látogatják a vendéglátóhelyeket.
Ez teszi lehetővé a fejlődést. Az mindenesetre megfigyelhető, hogy a legjobb magyar éttermekben, még a nagyon jó ár-érték arányúakban is, a külföldi vendégek aránya magas a hazai vendég létszámhoz viszonyítva.
Vendégélmény mindenek felett!
Mi, a Hoppá! Bistro csapata az ételek készítésénél a szeretettel teli szándékra fektetjük a hangsúlyt, amely látható és felismerhető mind ízben, mind kivitelezésben.
Egyedi élményt nyújtunk mindenkinek, aki kicsit is szerelmes a gasztronómiába és a finom ételekbe!
Látogass el hozzánk és tapasztald meg a Hoppá Élményt!